Αναφερόμενος στην εμφάνισή του, ο σχεδιαστής του, Samuel Chuffart, υποστήριξε ότι στην εικόνα του Vulcano "συνυπάρχουν αρμονικά η Ωραία και το Τέρας, μια ελκυστική εμφάνιση που όμως είναι ταυτόχρονα δηλωτική των θηριωδών επιδόσεών του"
Από την έκθεση στη Σαγκάη δεν θα μπορούσε να λείπει και μια δόση supercar, την οποία αναλαμβάνει να… δώσει το Icona Vulcano, ένα εξωτικό δημιούργημα με ευρωπαϊκές ρίζες.
Ανήκοντας στο εξαιρετικά σπάνιο είδος των one-off αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν για χάρη ενός εκκεντρικού εκατομμυριούχου, εν προκειμένω, κάποιου που θα είναι πρόθυμος να καταβάλει δύο εκατομμύρια ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω του, το Vulcano φέρει την σχεδιαστική υπογραφή του Γάλλου, πρώην σχεδιαστή στη Nissan, Samuel Chuffart, ενώ ο κινητήρας του έχει σχεδιαστεί από τον Claudio Lombardi, πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari F1.
Σε ό,τι αφορά την κατασκευή του έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τον ιταλικό κατασκευαστή Cecomp, έναν από τους συνιδρυτές της Icona και ο οποίος, στο παρελθόν, έχει συμβάλλει στην εξέλιξη και την κατασκευή μοντέλων όπως η BMW Z4 Zagato, η Ferrari 575M SuperAmerica, αλλά και η Alfa Romeo 8C.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ένα διθέσιο supercar με διαστάσεις 4,45 μ. μήκος, 1,94 μ. πλάτος και βάρος 1.595 κιλών που εξοπλίζεται με V12 βενζινοκινητήρα 790 ίππων και ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 160 ίππων, συνδυασμός που του εξασφαλίζει ισχύ που φτάνει τους 940 ίππους.
To υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο το οποίο μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς και επιταχύνει το εκρηκτικό Vulcano από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 349 χλμ./ώρα.
Παρά το γεγονός ότι θα υπάρξει μόνο ένα "αντίτυπο" ο πρώην τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Ferrari στην F1 αποφάσισε να δημιουργήσει και μια δεύτερη, επιλογή μηχανικού συνόλου για το Vulcano.
Πρόκειται για ένα σύνολο το οποίο συνδυάζει έναν twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα, απόδοσης 550 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες, 160 ίππων έκαστος, τοποθετημένους σε κάθε άξονα. Με αυτό το μηχανικό σύνολο το Vulcano διαθέτει και τη δυνατότητα τετρακίνησης.
Ανήκοντας στο εξαιρετικά σπάνιο είδος των one-off αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν για χάρη ενός εκκεντρικού εκατομμυριούχου, εν προκειμένω, κάποιου που θα είναι πρόθυμος να καταβάλει δύο εκατομμύρια ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω του, το Vulcano φέρει την σχεδιαστική υπογραφή του Γάλλου, πρώην σχεδιαστή στη Nissan, Samuel Chuffart, ενώ ο κινητήρας του έχει σχεδιαστεί από τον Claudio Lombardi, πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari F1.
Σε ό,τι αφορά την κατασκευή του έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τον ιταλικό κατασκευαστή Cecomp, έναν από τους συνιδρυτές της Icona και ο οποίος, στο παρελθόν, έχει συμβάλλει στην εξέλιξη και την κατασκευή μοντέλων όπως η BMW Z4 Zagato, η Ferrari 575M SuperAmerica, αλλά και η Alfa Romeo 8C.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ένα διθέσιο supercar με διαστάσεις 4,45 μ. μήκος, 1,94 μ. πλάτος και βάρος 1.595 κιλών που εξοπλίζεται με V12 βενζινοκινητήρα 790 ίππων και ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 160 ίππων, συνδυασμός που του εξασφαλίζει ισχύ που φτάνει τους 940 ίππους.
To υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο το οποίο μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς και επιταχύνει το εκρηκτικό Vulcano από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 349 χλμ./ώρα.
Παρά το γεγονός ότι θα υπάρξει μόνο ένα "αντίτυπο" ο πρώην τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Ferrari στην F1 αποφάσισε να δημιουργήσει και μια δεύτερη, επιλογή μηχανικού συνόλου για το Vulcano.
Πρόκειται για ένα σύνολο το οποίο συνδυάζει έναν twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα, απόδοσης 550 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες, 160 ίππων έκαστος, τοποθετημένους σε κάθε άξονα. Με αυτό το μηχανικό σύνολο το Vulcano διαθέτει και τη δυνατότητα τετρακίνησης.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου