Αν και με βάρος που αγγίζει τους 2,5 τόνους η ανοιχτή GT Speed επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και φτάνει την μέγιστη ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα με κλειστή οροφή και τα 317 χλμ./ώρα με ανοιχτή αν και κανείς δεν τόλμησε να το δοκιμάσει -ακόμα
Η βρετανική φίρμα αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για αυτό που, σύμφωνα με τις συστάσεις της, θα αποτελέσει το ταχύτερο τετραθέσιο cabrio στον κόσμο, εν όψει της επίσημης πρεμιέρας του στην έκθεση του Detroit στις 14 Ιανουαρίου 2013.
Ο λόγος για την Bentley Continental GT Speed Convertible η οποία χάρη στον twin turbo, σε διάταξη W, δωδεκακύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 6,0 λίτρα, που εφοδιάζει και την αντίστοιχη coupe έκδοση του μοντέλου, έχει ισχύ 625 ίππους και 800 Nm, υποσχόμενη παράλληλα 15% περισσότερη αποδοτικότητα.
Χάρη στο παραπάνω μηχανικό σύνολο που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων, η ανοιχτή GT Speed ολοκληρώνει την διαδικασία "0-100 χλμ./ώρα" σε 4,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο της ροπής των 800 Nm είναι διαθέσιμο από τις 2.000 σ.α.λ.
Τα παραπάνω μεγέθη σημαίνουν ότι η ανοιχτή GT Speed υπολείπεται ελάχιστα σε σχέση με την κλειστή έκδοσή της (μόλις κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε ό,τι αφορά τη διαδικασία "0-100 χλμ./ώρα" και κατά 5 χλμ./ώρα σε ό,τι αφορά την τελική ταχύτητα) καθώς η Convertible είναι κατά 175 κιλά βαρύτερη φτάνοντας συνολικά τα 2.495 κιλά.
Επιπλέον, κατά δήλωση εκπροσώπου της Bentley, με την οροφή ανοιχτή η GT Speed μπορεί να φτάσει ταχύτητα που ξεπερνά τα 317 χλμ./ώρα, ωστόσο όπως επεσήμανε ο ίδιος δεν υπήρξε κάποιος στην εταιρεία με τόσο γερά νεύρα ώστε να το δοκιμάσει.
Όπως και στην coupe έκδοση, η convertible διαθέτει χαμηλότερη κατά ένα εκατοστό ρυθμιζόμενη ανάρτηση και βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και ευστάθειας.
Παράλληλα, η επιλογή της Sport ρύθμισης παραμετροποιεί αναλόγως και την απόκριση του κινητήρα σε συνεργασία με το ήδη βελτιωμένο κιβώτιο της ZF που, στο "ανέβασμα", πραγματοποιεί την αλλαγή των σχέσεων σε υψηλότερες στροφές ενώ στο "κατέβασμα" μπορεί να "προσπεράσει" σχέσεις διατηρώντας έτσι υψηλές στροφές και τον sport προσανατολισμό του τετραθέσιου cabrio των 2,5 τόνων.
Παράλληλα με τo sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το νέο κιβώτιο σε συνδυασμό με κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, διασφαλίζει κατά 15% περισσότερη αποδοτικότητα σε σχέση με την προηγούμενη GTC Speed.
Σε κάθε περίπτωση οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της ανοιχτής έκδοσης υπερβαίνουν κατά 9 γραμμ./χλμ. την αντίστοιχη τιμή της coupe, ωστόσο μάλλον αυτό ελάχιστη σημασία έχει για τον ιδιοκτήτη ενός αυτοκινήτου που εκλύει 347 γραμμ./χλμ και απαιτεί 14,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.
Σε επίπεδο εμφάνισης μια σειρά από στοχευμένες αλλαγές αναλαμβάνουν να διαχωρίσουν τη Speed GTC από την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου. Σε αυτές συγκαταλέγονται η σκούρα απόχρωση στις ζάντες των 21 ιντσών, στις εισαγωγές αέρα και στις απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό, η τελευταία εκδοχή της Bentley για την πολυτέλεια στο θάλαμο επιβατών, το Mulliner Driving Specification, προσφέρεται ως standard, περιλαμβάνοντας μια σειρά από χρήσιμα gadgets που εξασφαλίζουν την απαραίτητη διαφορετικότητα.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου